פיסול אף ללא ניתוח

האף ממוקם במרכז הפנים, בזכות מיקומו לעיתים קרובות הוא יהיה הדבר הראשון שנבחין באדם שעומד מולנו והוא מקרין ומשפיע על המראה הכללי של הפנים.  אף שיוצר חוסר הרמוניה בפנים יכול לתסכל מאוד ולפגום בביטחון העצמי. למעשה למרבית האנשים האף אינו סימטרי, ואם תשאלו את דעתנו האישית האוכלוסייה מתחלקת לשניים – כאלו שאינם מבחינם כלל באף של האדם שעומד מולם ושל עצמם, וכאלו שמבחינים בו ולרוב לא שלמים עם האף שיש להם. אם את מהקבוצה השנייה קודם כל תדעי שאת לא לבד ואין שוום סיבה להרגיש רע בקשר לזה, דבר שני – זה ניתן לטיפול, גם ללא ניתוח אף ובצורה דיי פשוטה.

פיסול אף ללא ניתוח צובר תאוצה בשנים האחרונות. כיום באמצעות הליך פשוט שנמשך חצי שעה ובעל זמן החלמה מהיר ניתן להשיג אתה אף שתמיד חלמת עליו.  

ניתן לייישר את גבשושית, להפוך אותו לסימטרי יותר ואפילו להמשוך את קצה האף כלפי מלאה.


אישה
פיסול אף לפני ואחרי

מהו בעצם פיסול אף ללא ניתוח

ניתן לבצע פיסול אף ללא ניתוח בשיטות שונות,
אצלנו בקליניקה לרוב נבצע את הטיפול באמצעות חומצה היאלרונית.
פיסול אף ללא ניתוח מבוצע באמצעות הזרקת חומצה היאלורנית,
חומצה הילאורנית היא חומר טבעי שנמצא בגופנו והיא השכיחה והנפוצה ביותר בתחום ההזרקות. היא נמצאת בשוק שנים רבות ובוצעו על החומצה ההיאלורנית מחקרים רבים. היא נחשבת לבטוחה ובעלת מינימום תופעות לווי.

לרוב משך זמן הטיפול יארך כ15 דקות,
הוא מבוצע ללא הרדמה ומיד לאחר מכן ניתן חזור לשגרה.

פיסול אף לפני ואחרי

למי מתאים פיסול אף ללא ניתוח

הטיפול מתאים לגברים ולנשים כאחד, ניתן לתקן באמצעותו בליטות, ליישר את האף, ליצור מראה סימטרי יותר ואף להרים את קצה האף. הטיפול מתאים גם במקרים שרוצים לתקן ניתוח אף כושל או למקרים שבהם מעדיפים להימנע מניתוח אף בין אם זה בעקבות העלות הגבוהה של ניתוח האף או זמן ההחלמה הממושך – פיסול אף ללא ניתוח יכול לפתור את כל הבעיות האלו.

על מנת לקבל אבחון ובדיקת התאמה יש להגיע לרופא המטפל ולקבל ייעוץ.

ניתן להירשם כאן ולקבל פגישת ייעוץ ללא עלות!

ניתוח אף

איך מתבצע הטיפול:

הטיפול מתבצע על ידי רופא שעבר הכשרה מיוחדת לביצוע טיפולי אסתטיקה. הרופא מאבחן את הבעיה ואת הרצונות של המטופל, במידה ואכן ניתן להשיג את התוצאות הרצויות של המטופל, הרופא יסמן נקודה אחת או מספר נקודות בהן הוא מזריק את החומר שלדעתו יפסל את האף בצורה המיטבית (לרוב באמצעות חומצה היארלונית ולפעמים באמצעות חומר שנקרא רדיאס.)

לאחר מכן הרופא ימרח חומר מאלחש שנועד להפחית את הכאב, ויבצע את ההזרקות בנקודות שסימן, כמות החומר תוזרק בהדרגה ובכמויות קטנות לצורך וויסות ושליטה על התהליך, כך ניתן לשלוט בצורה מדויקת יותר על התהליך ולהשיג את התוצאות הרצויות. ניתן לבצע את תהליך ההזרקה במספר טכניקות שונות, הרופא המטפל בוחר את השיטה לאחר האבחון שלו כך שתאים לכל מטופל בצורה המיטבית. ניתן לראות תוצאות ראשונות מיד בסיום הטיפול אך רק לאחר מספר ימים נראה את התוצאות הסופיות, לכן בקליניקות שלנו התהליך מבוצע באופן הדרגתי, מיד בסיום הטיפול נקבע ביקורת בזמן המתאים ובמידת הצורך נבצע תיקונים נוספים ליצירת המראה המבוקש.

ניתוח אף

לקוחות מספרות עלינו

לקוחות מספרות עלינו

מי יכול לבצע פיסול
אף ללא ניתוח:

הרופאים שמבצעים פיסול אף ללא ניתוח הם רופאים שעברו הכשרה ברפואה אסתטית, מומלץ לבחור ברופא עם ניסיון בפיסול בפרט ושם על כך דגש בהכשרתו, האף הוא אזור רגיש ולמרות שהסיבוכים הם נדירים – כמו בכל טיפול רפואי הם קיימים, לכן חשוב שהרופא המטפל יהיה בעל ניסיון ובעל יד מדויקת וחוש אסתטי.

איזה אפקט נראה לאחר
פיסול אף ללא ניתוח:

האפקט של הטיפול הוא מידיי ועוצמתי במיוחד, כיום באמצעות טיפול קצר ובעל זמן החלמה מהיר מאוד ניתן להשיג את האף שחלמת עליו, מכיון שהאף ממוקם במרכז הפנים הוא חלק משמעותי מהמראה הכולל של הפרצוף ופיסול אף ללא ניתוח ישפיע רבות על הנראות של המטופל.

כמה עולה פיסול
אף ללא ניתוח:

המחיר לפיסול אף ללא ניתוח משתנה ממטופל למטופל, הוא תלוי בתיקון הרצוי, בחומר הנדרש, ובכמות הטיפולים הנדרשים. לרוב טיפול ינוע בין 1200-1500 ש״ח  

החומרים שמשתמשים בהם:

החומר הנבחר לפיסול האף משתנה ממטופל למטופל ונבחר על ידי הרופא לאחר אבחון מדוייק של הצורך האינדיבידואלי שלך, אצלנו ב״אסתטיקה״ עובדים עם החומרים האיכותיים ביותר ומבצעים את ההתאמה האופטימלית לכל מטופל.

משך זמן שמחזיק הטיפול

משך הזמן שמחזיק פיסול האף ללא ניתוח משתנה ממטופל למטופל, הוא יכול לנוע בין חצי שנה לשנתיים, זה תלוי בהרגלים של המטופל ובגוף שלו.

כמה זמן עד שרואים תוצאות:

תוצאות ראשונות ניתן לראות מייד בסיום הטיפול, את התוצאה הסופית ניתן לראות לאחר מספר ימים, הזמן המדוייק תלוי במבנה הביולוגי האישי של כל מטופל.

שאלות נפוצות

לכל אדם שלא מרוצה מהמראה של האף שלו ומעוניין להימנע מניתוח, או שברצונו לתקן ניתוח כושל.

תלוי בחומר שמבצעים באמצעותו, במידה ומבצעים את התהליך באמצעות חומצה היארלונית ניתן לבטל את ההליך בצורה פשוטה באמצעות הזרקת חומר ממיס, כ24 שעות לאחר הזרקת החומר הממיס האף יחזור לקדמותו.

תלוי במטופל – לרוב : חצי שנה עד שנתיים לאחר מכן יש צורך לבצע את ההליך שוב.

מגיל 16 בליווי ואישור אחד ההורים, אך אצלנו בקליניקה ממליצים לחכות לגיל מאוחר יותר.

אין הבדל מהותי בהליך עצמו, ההבדל טמון ברצון המטופל, לרוב נשים ירצו מראה עדין יותר אך זה אינדיבידואלי מאוד.

פיסול אף הוא טיפול אסתטי בלבד ונועד לתת מענה לנראות ולא מטפל בדרכי הנשימה.

כן באמצעות פיסול אף ניתן לתקן לטפל בניתוח אף כושל.

תלוי במטופל אך לרוב ניתן לבצע יישור אף ללא ניתוח באמצעות פיסול האף.

כמעט ולא קיימות חסרונות להליך, למעט העובדה שבשונה מניתוח ההשפעה של פיסול האף תפוג ויש לחדשה אחת למספר שנים או חודשים תלוי במטופל, אך אנו רואים זאת דווקא כיתרון, כבני אדם הצרכים והרצונות שלנו משתנים ללא ערף ולכן נוכל להתאים את התוצאה בהתאם לרצון שמפתח ומתעורר אצלנו בשלבי החיים השונים.

יתרונות של חומצה היאלרונית לפיסול אף:

היתרונות של פיסול אף ללא ניתוח באמצעות חומצה היארלונית היא שבשונה מרדיאס או ניתוח, במידה והמטופל אינו מרוצה מהתוצאות( נדיר מאוד) ניתן לבטל את ההליך באמצעות הזרקת חומר ממיס בצורה מהירה ופשוטה מאוד. בנוסף בשונה מניתוח ההליך נעשה במהירות, כמעט ללא כאב, ובעל זמן החלמה מהיר במיוחד. כמו כן בהשוואה לניתח העלות של ההליך משתלמת במיוחד.

האם ניתן לבטל את ההליך:

מה שנעשה באמצעות חומצה אילרונית ניתן לביטול על ידי הזרקת חומר ממסיס לאותו המקום – מבטל את זה תוך 24 שעות.

השאירי פרטים וניצור קשר עם פרטים נוספים .